ضوابط و شرایط فروش اینترنتی

هدف از ایجاد فروشگاه آنلاین کتاب تبریز ، افزایش فرهنگ کتاب خوانی(با داشتن طرح های ویژه تخفیفی و تشویقی) و در دسترس قراردادن کتاب های مورد نیاز برای تمامی اقشار جامعه می باشد.

سفارش کتاب

بخش بسیار جالب این فروشگاه ، بخش درخواست کتاب می باشد که بزودی راه اندازی خواهد شد. در این بخش از فروشگاه کتاب تبریز ، کتاب هایی که در فروشگاه موجود نمی باشد و یا در‌ فروشگاه های محل زندگی خود پیدا نکردید را میتوانید از این بخش ثبت کنید که در کمتر از ۲۴ ساعت کارشناسان ما کتاب مورد نظر شما را از نشر و پخش های سراسر ایران جستجو کرده و در صورت موجود بودن در هر نقطه از ایران با همان قیمت روی جلد برای شما در فروشگاه آماده گردیده و لینک محصول برایتان ارسال شده و پس از خرید به آدرس ثبت شده شما در هر کجای ایران که باشید ، ارسال خواهد شد.

قابلیت عودت وجه

سایت تبریز بوک ، قابلیت برگشت وجه سفارشات شما در صورت مشکل در کتاب ( سفید بودن صفحات ، ناقص بودن صفحات و …) را داشته و تمام هزینه شما با احترام عودت داده خواهد شد.

فروشگاه کتاب تبریز ، با تمامی ناشران و پخش کنندگان کتاب آماده همکاری می باشد.

ارسال اجناس درخواستی ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمانبر می باشد(خرید پستی).ارسال پیک موتوری درصورت موجود بودن کالای مورد نظر (فقط برای تبریز) تا ۲ ساعت قابل ارسال می باشد.

تمامی هماهنگی های مورد نظر به صورت تلفنی و یا پیامکی با شما انجام خواهد گردد.تمامی اطلاعات شما نظیر اطلاعات کارت های بانکی شما و … از درگاه فروشگاه اینترنتی کتاب تبریز به صورت مستقیم به درگاه شاپرک منتقل می گردد و قبل از وارد شدن به صفحه پرداخت در صفحه شاپرک ، به هیچ عنوان از شما اطلاعات کارت های بانکی درخواست نمی گردد.